Skip to content

Retail

Å holde følge med forventningene til dagens forbrukere er svært utfordrende for aktører i retail-bransjen. Økt marginpress, stramt arbeidsmarked og begrensninger i forsyningskjeden skaper en "trippel innsnevring" for detaljister over hele verden. I takt med at markedet utvikler seg, må også du gjøre det. 


Det holder ikke lenger å kun være kundesentrisk, du må være mye mer enn det. En viktig faktor for suksess er hvordan man håndterer store mengder data.  Med effektive datadrevne løsninger kan du skape sømløse kundeopplevelser på tvers av ulike kanaler.

Se handel i et nytt lys med oss i twoday!

Retail-4-3-A

Slik kan vi hjelpe deg

I årevis har Nord-Europas raskest voksende retailselskaper valgt twoday for å omgjøre data til verdi, og teknologiske løsninger til konkurransedyktige fordeler. Enten du er en nettbutikk eller en murstein-og-mørtel kjede, forstår vi dine behov:

 

ERP-1-1-B

Ta mer datadrevne beslutninger med dynamisk plattform i bunn

Sport Holding sto ovenfor utfordringer knyttet til fragmentert rapportering i ulike datavarehus. De trengte hjelp til å forbedre sin rapporteringsstruktur. Implementeringen av TimeXtender-datavarehuset og Qlik SaaS har gjort at Sport Holding nå har oppnådd enhetlig og pålitelig datarapportering. Dette har ikke bare forenklet arbeidet for servicekontoret og økonomiavdelingen, men har også erstattet tidkrevende manuelle prosesser. 

Som en datadrevet forhandler lette Fenix Outdoor etter en bedre løsning for å bygge et mer fleksibelt og fremtidsrettet system. Valget falt på TimeXtender. Slik gikk Fenix fra Excel-basert rapportering til selvbetjent BI. 

Bli best på omnichannel med sømløse integrasjoner mellom systemer

Dagens kunder begrenser seg ikke til én kanal, og det bør ikke du gjøre heller. Du trenger sømløse, skalerbare nettbutikkopplevelser som er i tråd med din omnichannel-strategi. Europris, en av Norges største detaljhandlere, økte "Klikk og Hent"-salget med 348% med twoday som sin partner. De kan nå lage kundetilpassede tilbud basert på kjøpshistorikk, gjøre øyeblikkelige kredittsjekker og sørge for sanntidsoppdateringer av lageret – både online og i butikk.

Philipson Wine økte konverteringsraten på nettbutikken sin med hele 75% med oss som partner. Og selskaper som Davidsen, Vinoble og Skagerak Denmark har valgt vår egen Ka-Ching løsning for å gjøre sine POS-systemer til en nøkkelkomponent i deres omnichannel løsning.

Marketing-For-Hire-4-3-A
twoday-co3-b2b-e-commerce-mere-end-en-webshop

E-handelsplattformer som engasjerer

E-commerce og Product Information Management-løsninger (PIM)  kan gi bedrifter muligheten til å skape engasjerende og effektive nettbutikker. Friluftsmagasinet kan utforske nye muligheter for brukeropplevelser ved å bruke vår Progressive Web App-løsning og vår ekspertise innen Adobe Commerce Cloud. Vi jobber tett med kundene våre for å skreddersy strategier for skalerbare, sikre og brukervennlige e-handelsløsninger.

Forutse og reduser kundefrafall 

Det er betydelig dyrere å skaffe en ny kunde enn å beholde en eksisterende. Forestill deg at du kunne forutsi hvilke kunder som er i fare for å forlate bedriften din - med stor presisjon - og ta proaktive tiltak. Aarstidene oppnådde dette med vårt rammeverk for kundefrafall.  Lær mer om hvordan du kan bruke maskinlæring som et kraftig verktøy for å beholde de riktige kundene.

Optimaliser prissettingen din med data science 

Om en kunde vil foreta et kjøp eller ikke påvirkes av flere faktorer, fra kjøpshistorikk til markedsforhold. ISKU, et av Finlands mest kjente møbelmerker, bruker denne informasjonen til å sette optimale priser med vårt prissettingsverktøy drevet av maskinlæring. Kamux bruker våre avanserte algoritmer for å prise sine brukte biler på en rask og optimal måte. Prissetting er avgjørende i alle detaljhandelsbransjer, og vi har verktøyene for å mestre det.

Legg grunnlaget for anvendt kunstig intelligens 

For å bli en datadrevet organisasjon, trenger du en skalerbar plattform som kobler dataene på tvers av dine mange systemer. Christiania Belysning har med AI-Agenten Chris tatt et stort steg inn i fremtiden. Sammen med twoday AI Agent kan Christiania Beslysning utnytte all den strukturerte produktinformasjonen de har til å skape den ultimate butikkansatte til nettbutikken sin. Chris hjelper kunden å finne frem på nettsiden og produktene de ønsker, samtidig som den tilgjengeliggjør informasjon på et helt nytt nivå.

twoday-co3-b2b-e-commerce-umbraco-partner
LS-retail-detail-optimering-processer

Forbedre dine prognoser og interne prosesser

Profoto reduserte sin prognoseprosess fra tre måneder til tre uker ved å bruke vår planleggingsløsning INSIKT. Almondy forbedret også sin salgsprognose, men med vår løsning på Bizview og QlikView. Normal har nå full kontroll over faktureringsprosessen sin med vår Addo Sign-løsning. Ikke nøl med å ta kontakt med oss du også.

En partner som forstår ecommerce fra A til Å 

Vår markedsføringskampanje for Stryntrappa styrket ikke bare deres merkevare, men førte også til en salgsøkning på 180%. Vertical Playground økte salget med nesten 100% etter å ha samarbeidet med våre SEO- og Google Ads-eksperter for å generere leads til deres nettbutikk. Vår kombinasjon av kommersiell forståelse og sterke tekniske ferdigheter gjør oss til en partner som løfter din handelsvirksomhet. 

Noe av arbeidet vi gjør innen retail

Andre selskaper vi er stolte over å samarbeide med

Utforsk vårt brede utvalg av tjenester

twoday

Kontakt oss

Nicolai Svendsen

Salgsdirektør, twoday