Kunde
Siden 1991 har Friluftsmagasinet levert produkter til jakt, fiske- og friluftsliv, valgt av friluftsentusiaster som elsker produktene selv.
Med en moderne, lynrask opplevelse, møter Friluftsmagasinet forventningene til både eksisterende og nye kunder – på Nordens første Progressive Web App (PWA) med Adobe Commerce Cloud.
Vi både rådgir på og implementerer for Friluftsmagasinets netthandel, med fokus på deres PWA-frontend for Adobe Commerce Cloud. Når et stort flertall kunder gir dem i dag toppscore på opplevd hastighet og Net Promoter Score, kan de med lettet hjerte – liker vi å tenke oss – planlegge neste helgetur opp i fjellet.
Med en PWA-løsning kan Friluftsmagasinet tenke ut av boksen og se på nye og eksisterende muligheter for brukeropplevelser. I fremtiden vil du nok se funksjonalitet lånt fra apper, slik som pushvarsler og surfing uten nett.
Magasinet.no trengte å flytte seg til en ny, moderne plattform etter mange år på Magento 1. Friluftsmagasinet, med sin innsikt om målgruppen og sin ekspertise på jakt, fiske og friluftsliv, valgte twoday som sin teknologipartner. Sammen dannet vi grunnlag for arkitektur og brukeropplevelse.
— Synes den var perfekt, rask og enkel. Så enkelt at ein ikkje får sjanse til å ombestemme seg.
Tilbakemelding fra bruker
Ta kontakt og kanskje vi finner ut at du trenger noe lignende – eller noe helt annet.