Informasjon som er oppstykket og upålitelig er skrekken for de aller fleste virksomheter og deres ansatte. Ikke bare blir dere mindre effektive, men det kan også føre til dårlige kundeopplevelser, ved at ansatte bruker mye tid på å søke etter informasjon og kundene deres må vente på svar.
Med twoday AI Agent kan du revolusjonere måten du bruker informasjon på, ved hjelp av kunstig intelligens. Din virksomhets data er tilgjengelig i løpet av et øyeblikk, og gamle, tunge prosesser kan automatiseres. Du sparer tid, penger og en enorm mengde manuelt arbeid, noe som igjen kommer kundene dine til gode i form av overlegen service.
Og kanskje det beste av alt: tjenesten har et ferdig driftsmiljø. slik at dere kan ta det i bruk umiddelbart.
Ikke vent til i morgen, start å bruke twoday AI Agent i dag.
twoday AI Agent kan kobles til bakgrunnssystemer i alle møtepunkter i kundereisen, noe som forbedrer kundeopplevelsen via smidigere og raskere kundeservice. Tjenesten er skreddersydd til din virksomhets behov, så den svarer på den måten du ønsker, hele døgnet.
Med twoday AI Agent kan du lære ulike agenter mange forskjellige formål, for eksempel å redigere data eller å oversette tekst. Ved å utnytte selskapets data, kan twoday AI Agent oversette informasjon nøyaktig og effektivt til andre språk. I tillegg kan den effektivisere arbeidsflyten og øke produktiviteten i din virksomhet.
Tjenesten støtter krevende spesialistoppgaver. Den kan for eksempel søke etter informasjon fra omfattende bakgrunnsdata lynraskt, slik at spesialisten ikke bruker verdifull tid til å søke etter informasjon, men heller kan fokusere på oppgaver som krever deres unike ekspertise. Resultatet blir økt produktivitet og bedre resultater.
twoday AI Agent kan automatisere det meste av arbeidet knyttet til din virksomhets fakturering, avstemming, innkreving og så videre. For eksempel er automatisk behandling av skattekort en ferdig funksjon som ligger i tjenesten. Ved å effektivisere disse prosessene, frigjøres verdifull tid som de ansatte kan bruke på andre viktige oppgaver.
twoday AI Agent erstatter dyre og tidkrevende chatbot-prosjekter. Tjenesten kan enkelt læres opp til å svare etter ønske ved hjelp av bedriftens egne data. På denne måten kan chatboten enkelt gjøres om til en som kjenner selskapet godt og betjener kunder. I tillegg kan rollen og til med kommunikasjonsstilen endres.
Tjenesten kan enkelt svare på de oftest stilte spørsmålene fra kundene dine eller de ansatte. Så fort AI-agenten har fått opplæring i den informasjonen dere ønsker, kan den raskt svare på spørsmål, slik at kunden eller den ansatte slipper å lete etter informasjon på forskjellige steder. Ikke bare forbedrer det kundeopplevelsen, den ansatte kan også jobbe mer effektivt.
Tjenesten kan hjelpe og behandle forespørsler, e-poster eller annen informasjon, på alle språk. Den kan oversette informasjon den har lært seg på ett språk til et annet. twoday AI Agent kan for eksempel brukes som tolkehjelp for en innvandrer. Sammenlignet med en vanlig tolk, vil AI-agenten berike informasjonen utover å kun oversette.
Ved hjelp av twoday AI Agent kan du skape innhold basert på selskapets eget materiell. Den kan for eksempel brukes til å støtte skriving av produktbeskrivelser, invitasjoner, artikler og nyhetsbrev. Den kan bidra til å spare tid og innsats når du skal produsere store mengder innhold.
twoday AI Agent kan lære seg ulike retningslinjer og instruksjoner, slik at når den blir spurt, kan den raskt svare på hva du bør gjøre. For eksempel kan twoday AI Agent raskt svare på spørsmål fra en nyansatt som skal orientere seg og fungere som en støtte i onboardingsprosessen.
twoday AI Agent bruker eksisterende kundedata og observasjoner for å kommunisere mer målrettet (for eksempel relevante produkt- og tjenesteanbefalinger). Kundeservice beriket med AI gjør det mulig å tilby en sømløs og personlig kundeopplevelse. Kundebehandleren kjenner deg og dine behov allerede og kan hjelpe deg bedre. Tjenesten muliggjør mer bærekraftige og lengre kunderelasjoner, når kundens behov ivaretas bedre.
Ved hjelp av tjenestens brukergrensesnitt for administrasjon og opplæring, er det enkelt å lære AI-agenten ønsket informasjon. Helt grunnleggende kan du gi AI-agenten lenken til en nettside, og den vil lære seg innholdet. Du kan også enkelt lære opp og administrere flere agenter for ulike formål med tilgangsnivåer. Noen agenter kan for eksempel betjene virksomhetens juridiske avdelinger og HR-avdelinger, hvor avdelingens ansatte kan få tilgang til spesifikk informasjon, mens andre agenter kan betjene ansatte eller kunder med informasjon som er tilgjengelig for alle.
Tjenesten er enkel å integrere i eksisterende systemer og tilbyr en fleksibel og skalerbar løsning som møter din virksomhets behov. Tjenesten kan koble sammen ulike systemer, som for eksempel kundeservice, saksbehandling, ticket-systemer, helpdesk og CRM/ERP-systemer.
twoday AI Agent øker produktiviteten i virksomheter enda mer enn det datamaskinen gjorde da den ble introdusert i sin tid. Dette takket være automatisering av rutineoppgaver, slik at spesialistene frigjør tid til å jobbe med de viktige oppgavene.
twoday AI Agent kan benyttes til å hente informasjon fra enorme mengder data.
Kundeopplevelsen kan bli én sammenhengende reise på tvers av kanaler, enten kunden møter på virksomheten din i sosiale medier, chat, e-post eller hvilken som helst annen kanal.
Tjenesten har et ferdig driftsmiljø og kan enkelt tas i bruk fra første dag, uten omfattende eller kostbare utviklingsprosjekter. Du kan dra nytte av fordelene allerede fra dag én.
Tjenesten har en rapporteringsfunksjon, som gjør det enkelt for ledelsen å se hvilke fordeler bruk av tjenesten har gitt dere.
twoday AI Agent har en innebygd database som kan inneholde ubegrenset informasjon. Den forstår hvilken informasjon brukeren leter etter og henter riktig informasjon fra databasen. Du kan be en opplært AI-agent om all informasjon, fra lønn til strategi. Flere agenter kan også opprettes slik at informasjon begrenses kun til en bestemt brukergruppe (for eksempel kan konfidensiell informasjon tilgjengeliggjøres kun for ledelsen). I tillegg er det mulig å justere den operative rollen til agenten (for eksempel kundeservice) og kreativiteten i svarene slik at den fungerer akkurat som ønsket.
twoday AI Agent kan trygt læres informasjon i ethvert bruksområde av virksomhetens egne databaser eller fra hvilken som helst kilde. Tjenesten kan brukes i full overensstemmelse med GDPR og andre personvernsforskrifter.
Generelt går en betydelig del av medarbeidernes tid med til å finne og strukturere riktig informasjon, det kan være for eksempel å formulere et svar med presis informasjon på den måten man ønsker.
twoday AI Agent er en unik AI-applikasjon som forbedrer virksomheters datainnsamling og -behandling og automatiserer kundeservice.
twoday AI Agent er virksomhetens egen superintelligens som samler spredt og fragmentert informasjon. Den samler all informasjon lynraskt og kan formulere det på den måten dere ønsker.
twoday AI Agent kan brukes til å hente informasjon fra enorme datamengder. Agenten kan enkelt trenes til å lære seg informasjon for ethvert formål, enten fra deres egne databaser eller fra hvilken som helst annen kilde. Dette sikrer raskere og mer nøyaktig informasjonsinnhenting og forbedrer kundeservicen.
twoday AI Agent kan for eksempel produsere en tekst en advokat trenger, til riktig tid og behov. Den kan også gi informasjon som HR trenger, lage brukermanualer og bruksanvisninger, FAQ-sider osv. Etter opplæring kan tjenesten produsere all informasjon virksomheten og de ansatte trenger, og den forstår spørsmålene korrekt.
twoday AI Agent er bygd på den revolusjonerende ChatGPT, men i motsetning til ChatGPT, er twoday AI Agent designet for å være helt sikker og overholde GDPR og andre personvernsforskrifter.
Med Smart 30-programmet kan din virksomhet raskt utnytte fordelene med AI Agent ved hjelp av våre eksperter. I løpet av dette programmet læres dere opp i bruk av AI Agent, de første agentene læres opp og det tekniske miljøet tas i bruk. Deretter vil dere kunne lære opp nye agenter og administrere tjenesten på egen hånd.
Implementering €9 800: Dette inkluderer implementering av twoday AI Agents, 3 workshops for å finne de første bruksområdene og opplæring av agentene, samt opplæring i administrasjonsverktøyet.*
Kontinuerlig bruk 980 €/måned: Inkluderer 1000 meldingstråder.**
*Integrasjon av tjenesten i deres miljø faktureres per time (fra 95 Euro/time).
**Kontakt oss hvis du ønsker et tilbud på over 1000 meldingstråder.
Vil du ta virksomhetens databehandling og kundeservice til et nytt nivå med twoday AI Agent? Du vil spare tid, arbeid og penger, samtidig som kundene dine får bedre service og en overlegen brukeropplevelse.
Du kan bruke tjenesten med en gang – uten prosjekter som varer i måneder eller år.