/Dame%20g%C3%A5r%20i%20trapp%20med%20smoothie%201500x.jpg?width=1280&height=1280&name=Dame%20g%C3%A5r%20i%20trapp%20med%20smoothie%201500x.jpg)
twoday bygger din inboundstrategi
I en vellykket inboundstrategi blir hele kundereisen satt i system og virksomheten står samlet om en felles strategi for hvordan datadrevne aktiviteter (lead nurturing) skal bygge relasjoner til interesserte (lead), og som over tid kan bli gode ambassadører for merkevaren.
Inbound marketing er kulturendring i hele virksomheten.
Dette får du gjennom en inboundstrategi
Ved å fokusere på å tiltrekke og engasjere potensielle kunder gjennom relevant og verdifullt innhold, kan strategien hjelpe bedrifter med å bygge sterke kunderelasjoner, øke merkevarekjennskap og oppnå økonomisk vekst.
En god inboundstrategi kan også hjelpe bedrifter med å differensiere seg fra konkurrentene og bygge en langsiktig og bærekraftig markedsføringsstrategi.
.png?width=1280&height=1280&name=inbound-marketing-modell_outline_hvit%20(1).png)
Slik utvikler twoday inbound-strategien din
Utviklingen av inboundstrategien består av åtte steg med en kombinasjon av workshops, feltarbeid og presentasjon. Vår målsetting er å bygge en inboundstrategi som gir dere resultater på kort og lang sikt.
Når blir inbound en suksess?
1.
I en vellykket inboundstrategi blir hele kundereisen satt i system, og virksomheten står samlet om en felles strategi for hvordan datadrevne aktiviteter (lead nurturing) skal bygge relasjoner til interesserte (lead), og som over tid kan bli gode ambassadører for merkevaren.2.
For å lykkes med inbound marketing vil det være avgjørende med god kunnskap om målgruppene til produktene og tjenestene du skal selge. For å treffe målgruppene med riktig budskap, er det å bygge personas en god metode for å bli mer treffsikker.3.
Inbound marketing er samtidig en kulturendring i hele virksomheten og en helt ny måte å markedsføre og selge produkter og tjenester på. Det betyr at dette ikke bare er en markedsstrategi, men også en salgsstrategi.HubSpot + de riktige folkene med spisskompetanse
HubSpot er en av de ledende inbound-plattformene hvor du kombinerer alle markedsaktivitene dine med salg. Det er et verktøy som hjelper deg med å generere leads, bygge kundetillit og øke salget. Rett og slett en alt-i-ett løsning som virkelig kan hjelpe bedrifter med å vokse.
Vi har spisskompetanse innenfor de fleste fagfelt på inbound marketing og strategi, og vi kan leies både på kort og lang sikt. twoday gir deg muligheten til å leie inn den kompetansen du mangler i ditt team.
Hvor mye vet du om kundene dine?
Mindre manuell jobb, mer automatikk med CRM-system. Slik kan du automatisere salg- og markedskommunikasjonen med Marketing Automation!
/Bilder/Image%20+%20Text%20%20-%201280px/teknologi-og-softwareuvikling-digital-transformasjon.jpg?width=800&height=800&name=teknologi-og-softwareuvikling-digital-transformasjon.jpg)