I en vellykket inboundstrategi blir hele kundereisen satt i system og virksomheten står samlet om en felles strategi for hvordan datadrevne aktiviteter (lead nurturing) skal bygge relasjoner til interesserte (lead), og som over tid kan bli gode ambassadører for merkevaren.
Ved å fokusere på å tiltrekke og engasjere potensielle kunder gjennom relevant og verdifullt innhold, kan strategien hjelpe bedrifter med å bygge sterke kunderelasjoner, øke merkevarekjennskap og oppnå økonomisk vekst.
En god inboundstrategi kan også hjelpe bedrifter med å differensiere seg fra konkurrentene og bygge en langsiktig og bærekraftig markedsføringsstrategi.
Utviklingen av inboundstrategien består av åtte steg med en kombinasjon av workshops, feltarbeid og presentasjon. Vår målsetting er å bygge en inbound strategi som gir dere resultater på kort og lang sikt.
HubSpot er en av de ledende inbound- plattformen hvor du kombinerer alle markedsaktivitene dine med salg. Det er et verktøy som hjelper deg med å generere leads, bygge kundetillit og øke salget, er det en alt-i-ett løsning som virkelig kan hjelpe bedrifter med å vokse.
Vi har spisskompetanse innenfor de fleste fagfelt på inbound marketing og strategi og kan leies både på kort - og lang sikt. twoday gir deg muligheten til å leie inn den kompetansen du mangler i ditt team.
Mindre manuell jobb, mer automatikk med CRM-system. Slik kan du automatisere salg- og markedskommunikasjonen med Marketing Automation!