Digital markedsføring
Vi hjelper deg med din inboundstrategi
Med inbound marketing som strategi kan du bygge tillit hos og relasjoner til målgruppen din. Du kan møte dem på deres premisser med innhold som løser utfordringene deres.
Leads som genereres på denne måten har ofte høyere kvalitet, fordi de allerede er interessert i produktene eller tjenestene du tilbyr. I tillegg kan inbound marketing være mer kostnadseffektivt enn tradisjonell markedsføring, samt hjelpe deg med organisk synlighet.
_felles/To%20damer%20st%C3%A5r%20og%20prater%20utend%C3%B8rs%20sammen%20mens%20de%20smiler%20til%20hverandre.jpg?width=1280&height=1000&name=To%20damer%20st%C3%A5r%20og%20prater%20utend%C3%B8rs%20sammen%20mens%20de%20smiler%20til%20hverandre.jpg)
Når blir inbound en suksess?
1.
I en vellykket inboundstrategi blir hele kundereisen satt i system, og virksomheten står samlet om en felles strategi for hvordan datadrevne aktiviteter (lead nurturing) skal bygge relasjoner til interesserte (lead), og som over tid kan bli gode ambassadører for merkevaren.2.
For å lykkes med inbound marketing vil det være avgjørende med god kunnskap om målgruppene til produktene og tjenestene du skal selge. For å treffe målgruppene med riktig budskap, er det å bygge personas en god metode for å bli mer treffsikker.3.
Inbound marketing er samtidig en kulturendring i hele virksomheten og en helt ny måte å markedsføre og selge produkter og tjenester på. Det betyr at dette ikke bare er en markedsstrategi, men også en salgsstrategi.Dette får du gjennom en inboundstrategi
Ved å fokusere på å tiltrekke og engasjere potensielle kunder gjennom relevant og verdifullt innhold, kan strategien hjelpe bedrifter med å bygge sterke kunderelasjoner, øke merkevarekjennskap og oppnå økonomisk vekst.
En god inboundstrategi kan også hjelpe bedrifter med å differensiere seg fra konkurrentene og bygge en langsiktig og bærekraftig markedsføringsstrategi.
.png?width=822&height=300&name=inbound-marketing-modell_outline_hvit%20(1).png)
Vi har kompetansen du trenger
Vi tilbyr et oppdatert inbound team, hvor vi samler spisskompetansen som din virksomhet trenger, til enhver tid. Vår kompetanse spenner fra drevne innholdsprodusenter, CMS-konsulenter, grafiske designere, foto- og videoprodusenter, analytikere eller kommunikasjonsrådgivere.

Slik utvikler vi inboundstrategien din sammen
Utviklingen av inboundstrategien består av åtte steg med en kombinasjon av workshops, feltarbeid og presentasjon. Vår målsetting er å bygge en inboundstrategi som gir dere resultater på kort og lang sikt.
Hvor mye vet du om kundene dine?
Mindre manuell jobb, mer automatikk med CRM-system. Slik kan du automatisere salg- og markedskommunikasjonen med Marketing Automation!
/Bilder/Image%20+%20Text%20%20-%201280px/teknologi-og-softwareuvikling-digital-transformasjon.jpg?width=800&height=800&name=teknologi-og-softwareuvikling-digital-transformasjon.jpg)