Inbound marketing handler om å tiltrekke, konvertere, selge og engasjere gjennom innhold som engasjerer besøkende. Det handler om å skifte fra å kun kommunisere tjenester og tilbud, til å sette kunden og deres utfordringer i sentrum
Som HubSpot Solution Partner samarbeider vi med merkevarer som ønsker å utvikle, implementere og drive gode inbound strategier gjennom den verdensledende salgs- og markedsføringsplattform HubSpot. Slik hjelper vi bedriften å tiltrekke besøk, leads og nye kunder. Alt i ett og samme verktøy.
I en vellykket inboundstrategi blir hele kundereisen satt i system og virksomheten står samlet om en felles strategi for hvordan datadrevne aktiviteter (lead nurturing) skal bygge relasjoner til interesserte (lead), og som over tid kan bli gode ambassadører for merkevaren.
Vi tilbyr et oppdatert inbound team, hvor vi samler spisskompetansen som din virksomhet trenger, til enhver tid. Vår kompetanse spenner fra drevne innholdsprodusenter, CMS-konsulenter, grafiske designere, foto- og videoprodusenter, analytikere eller kommunikasjonsrådgivere.
Digital markedsføring utvikler seg i rekordfart, og med stadige nye kanaler og formater kreves det kompetente ressurser for å skape gode kundeopplevelser. Våre konsulenter har inngående kompetanse i alle digitale kanaler og markedsdisipliner.
HubSpot CMS er en sikker, brukervennlig og integrert løsning i den kraftige CRM-plattformen som HubSpot er bygget på. Den kan også integreres mot andre CRM-løsninger.
Nettsideoptimalisering gjennom HubSpot gir mange fordeler, og våre utviklere og konsulenter kan bygge nettløsninger med avanserte integrasjoner mot andre datakilder, sosiale medier og CRM-systemer.
Her forklarer Hanne hva inbound marketing er.
En inbound strategi handler om å systematisere en rekke aktiviteter som hjelper bedriften med å tiltrekke, konvertere, selge og begeistre målgrupper gjennom digital markedsføring.