Skip to content

Kundereferanser

Sjekk ut hva vi har gjort for våre kunder

Bra for mennesker. Bra for business.

Uansett hvilke utfordringer eller ambisjoner din bedrift står overfor innen design og brukeropplevelser, er twoday klar til å være din strategiske partner for å oppnå suksess. 

Kontakt oss i dag for å utforske hvordan vi kan hjelpe deg med å skape enestående digitale opplevelser som setter din bedrift i forkant av konkurransen.

Designers working on their computer

Våre tjenester inkluderer:

Mann og dame står og prater mens damen gestikulerer

Brukeropplevelse (UX)

Brukeropplevelse handler om hvordan produkter eller tjenester oppleves av de som bruker dem. I brukeropplevelsesdesign samler vi innsikt, tester og designer med sluttbrukeren i fokus. Ved å lære om og å få input fra de som skal bruke løsningen slipper vi å basere oss på gjetting, og sikrer i stedet at formål, funksjon og design er tilpasset faktiske brukerbehov.
Bilde av en hånd som peker på en PC-skjerm

Interaksjonsdesign (UI)

Hvordan bygge grensesnittet mellom teknologi og brukere? Det visuelle er en viktig del av brukeropplevelsen til en tjeneste eller et produkt. Med prosesser og metoder fra interaksjonsdesign optimaliserer vi interaksjonen mellom brukere og digitale systemer, skal at den fungerer godt og effektivt.  
Et menneske står og ser på lysende lamper festet i vegg

Tjenestedesign

Tjenestedesign er å skape helhetlige brukerrettede tjenester. Gjennom inngående innsiktsarbeid kartlegges blant annet tjenestens prosesser, økosystem og brukerreiser. Fokuset er på å skape trygge og intuitive tjenester som støtter oppunder det brukerne ønsker å oppnå.

Digitaliseringsstyrelsen-korekort-case-applikationsudvikling

Kundeopplevelse (CX)

Vi hjelper deg å skape meningsfulle interaksjoner mellom kunden og dibedrift for å sikre vedvarende vekst og lønnsomhet. Har du en tydelig visjon for hvordan kundeopplevelsen din skal være? Har du forstått godt hvem kunden din er? Det er målt at bedrifter som leverer gode kundeopplevelser har økt inntekten sin mer enn dobbelt så mye som sine konkurrenter.
Kundeopplevelsen er det totale inntrykket kunden har fra fra interaksjon med din bedrift i alle ledd langs en kundereise. 
1024_twoday_avento_tonemolnes_2022_TMO0552

Universell utforming

Vi sikrer at dine løsninger er tilgjengelige for alle, uavhengig av funksjonsevne eller situasjonelle begrensninger. 
Nærbilde av en kvinne som smiler blant kollegaer

Innsikt og analyse

Systematisk innsamling og analyse av innsikt skiller informerte designbeslutninger, fra antakelser og gjetting. Metoder vi benytter er blant annet intervju, observasjon, brukertesting, brukerundersøkelser og workshops. Funn analyseres og presenteres til teamet via visuelle formater som: Affinity diagrammer, brukerreiser, frekvenstabeller, personas, user stories, og brukerflyter.

To damer og en mann står og holder i en ipad og smiler

Brukertesting

Brukertesting er et viktig verktøy i enhver produkt- og utviklingsprosess. Med brukertesting får vi bekreftet eller avkreftet hypoteser, validert designvalg og samlet innsikt om brukerbehov og handlingsmønstre. Designdrevet brukertesting før og underveis i produktutviklingen sørger for at utviklerne får brukt tiden sin optimalt, og at du som kunde kan være trygg på produktet eller tjenesten din er gjennomtestet i god tid før lansering.​
To menn står utenførs og prater med hverandre

Designsystem

Et designsystem er en viktig del av merkevarebygging og helhetlig design. Designsystemet består av alle bitene som utgjør den visuelle og funksjonelle profilen til løsningen din. Ved å ha et designsystem tilrettelegges det for gjenbrukbare komponenter, slik at designere og utviklere kan spare tid under utvikling.​

Ta kontakt med oss dersom du vil vite mer om design og brukeropplevelse, eller om du ønsker et møte med oss.