Skip to content

Frokostseminar: En munnfull digitale kanaler i kundereisen

Verden er i stadig endring, og ulike faktorer påvirker både kjøpekraft og konsumermakt. Hvordan bør du tilpasse markedsaktiviteter og budsjett til utfordrende tider? Og hvilke deler av kundereisen er det viktigst å fokusere på? 

Start dagen sammen med oss for faglig påfyll om hvilke digitale kanaler og innhold som bør brukes i de ulike stadiene av kundereisen.

 

 
 

Agenda


streamlinehq-list-to-do-work-office-companies-100  08.30 - 08.55: Registrering og frokost


streamlinehq-analytics-bars-business-products-100  09.00 - 09.30 - Uroligheter i markedet - hvordan bør du tilpasse?

Charlotte Stranden Karlsnes, Digital Rådgiver

Med store økonomiske svingninger kan det være utfordrende å ta de riktige beslutningene knyttet til merkevaren. Hvordan påvirker inflasjonen markedet vi opererer i? Hva gjør de andre markedsførerne? Skal vi holde igjen budsjetter og vente på bedre tider? Charlotte tar med seg mange av de spørsmålene hun nå får daglig og deler svarene sine med oss.


Coffee  09.30 - 09. 40 Pause


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  09.40 - 10.20 Digitale kanaler i kundereisen

Charlotte Stranden Karlsnes, Digital Rådgiver
Camilla Skarshaug, Digital Rådgiver
Sigbjørn Breder, Digital planner

Våre digitale rådgivere tar deg gjennom de ulike fasene i kundereisen. De ser på hvilke kanaler som er anbefalt for de ulike stegene, hvilke mål kanaler kan løse, og hva som er riktig innhold og budskap. 


streamlinehq-multiple-users-3-users-100  10.20 - 10.45 Sofaprat 

Vi har invitert sentrale personer fra lokalt næringsliv til en samtale rundt bruk av ulike digitale kanaler, og hvordan de tilpasser kommunikasjon og budsjetter til svingninger i markedet.

Vi har med blant annet Kim Lillebø som er  Markedsjef på Libra-Plast AS. Han vil snakke litt om hvordan skal tradisjonelle maritime bedrifter som opererer i en konservativ bransje utvikle seg mot en mer digital kundeopplevelse. Hvor skal man begynne, og hvordan skal man komme i mål?

Libra har gjennomgått en transformasjon de siste årene i forhold til sin digitale tilstedeværelse og Kim deler sine erfaringer fra dette arbeidet.


Seminaret er gratis å delta på

Dato

15. mars

Tidspunkt

08:30 - 10:40

Sted

Thon Hotel Fosnavåg

Meld deg på her så ses vi 15. mars!