Skip to content

Migrere til skyen – her er sannheten om hvorfor det ikke er så lett

Med mål om å forbedre kundeopplevelsen velger mange virksomheter å gjennomgå en digital transformasjon for å bli mer mobile og smidige. Noe som er nødvendig for å differensiere seg i dagens marked. Som en del av det ønsker de å migrere til skyen – vi gir deg sannheten om hvorfor det ikke er så lett!
8. feb Carina Ramsøy

Skyen - en nødvendighet for bedre kundeopplevelser

Å flytte til skyen er en nødvendighet for moderne kundeopplevelser, men de fleste virksomheter innser raskt at å migrere eldre systemer til skyløsninger tar tid og i noen tilfeller er det helt umulig.

Legg så til de enorme mengdene med strukturert, semi-strukturert og stadig mer ustrukturert data, de må behandle og forstå. Eller sensitive data om ansatte og kunder hvor man må holde seg innenfor grensene for regulatoriske direktiver.

Kort sagt er det moderne datalandskapet dynamisk, fragmentert og komplekst. Og resultatet er mange ganger at verdifull data havner i siloer på tvers av hundrevis av applikasjoner og datakilder, noe som hindrer virksomheten i å nå sine datadrevne mål.

 

Kan integrasjonsprosjekter gjennomføres raskt og smertefritt?

Tidligere har det vært et stort smertepunkt for virksomheter å koble sammen ulike applikasjoner og datakilder. Moderne applikasjoner kan gi gode kundeopplevelser, men uten muligheten til å integrere apper og data gjennom hele kundereisen, kan ikke virksomheter kartlegge kundereisen, maksimere kundeverdien eller skape gode kundeopplevelser og møte kundenes forventninger.

Men med riktig iPaaS – Integration Platform as a Service – kan du enkelt koble alt på en enkelt plattform.

 

Relaterte artikler