Skip to content

Akeneo 2024-lanseringer: AI-innovasjoner og integrasjoner med Salesforce

Akeneo er ledende leverandør av Product Experiences (PX) og Product Information Management (PIM) i. Nå har de lansert nye innovative funksjoner for 2024.
20. mar Carina Ramsøy

Som et resultat av veksten i 2022 og 2023 styrker Akeneo nå sin forpliktelse til å skape en verden der hver produktinteraksjon er en opplevelse som veileder forbrukere og fagpersoner til det beste kjøpet – når som helst og hvor som helst. 

"På vår reise har vi tatt dristige skritt og hatt store gjennombrudd. Dette har gjort Akeneo til en konkurransedyktig leverandør innen løsninger for PIM-løsninger. I år er vi glade for å kunne feire suksessene og drive oss selv til nye nivåer av vekst", sa Fred de Gombert, administrerende direktør i Akeneo i deres pressemelding.

Få kontroll på dine produktdata med Akeneo PIM! Les mer om Akeneo her. 

AI for PX direkte inn i Akeneo

Akeneos App Marketplace gir nå kundene mulighet til å benytte de mest omfattende alternativene på markedet for AI for PX. Nå har nemlig Akeneo integrert noen av de mest innflytelsesrike bruksområdene for AI direkte inn i Akeneo PIM og Akeneo Supplier Data Manager. Nå kan du bruke AI på dataopplasting, berikelse, kartlegging, rensing og kategorisering, samtidig som algoritmen kontinuerlig lærer og forbedrer sine evner.

Kunder vil nå kunne dra nytte av:

  • PIM med tilpassbar generativ AI for å masseprodusere produktbeskrivelser og salgstekster for hele produktkatalogen på få minutter.
  • PIM med generativ AI for å oversette disse beskrivelsene til mer enn 50 språk.
  • Supplier Data Manager nå med innebygd AI for å onboarde leverandører raskere og mer effektivt ved å automatisere kartlegging, normalisering, kategorisering og berikelse av leverandørdata.

 

Akeneo App for Salesforce

Akeneo har lansert Akeneo App for Salesforce AppExchange, en ledende markedsplass for partnerapper og eksperter. Den nye appen gir kundene mulighet til å utnytte fullstendig, overbevisende og konsistent produktinformasjon for å låse opp hele potensialet til Salesforce. Denne tilpassbare appen gir høykvalitets produktinformasjon og ressurser inn i Salesforce Commerce Cloud, Sales Cloud, Service Cloud og Experience Cloud.

I tillegg øker den effektiviteten, salgsvolumet og kundeservicen ved å gi kundeorienterte team øyeblikkelig tilgang til produktinformasjon som driver mer meningsfull interaksjon med menneskene som kjøper og bruker produktene deres og driver digital handel.

"Hvert produkt har en historie å fortelle. Bedrifter har en utfordrende oppgave med å gjøre disse historiene både informative og overbevisende gjennom kundereisen. Akeneo har som mål å gi forretningsledere en programvare, god opplæring og et engasjert fellesskap – alt fokusert på produktopplevelse", la de Gombert til.

Ytterligere utgivelser i 2024:

  • I tillegg til de 300 eksisterende markedsplassene og forhandlerne, legger Akeneo til aktiveringsdestinasjoner, inkludert Grainger og Wayfair, for enklere syndikering av produktinformasjon.
  • Configurable Enrichment Workflows som veileder brukerne gjennom berikelser og sikrer at innholdet består kvalitetskontroller før publisering.
  • Product Family Templates som fremskynder katalogmodelleringen.
  • Simultaneous Work muligheter som forbedrer samarbeidet og forhindrer konflikter med sanntidsvisning av endringer i produktinnhold.
  • Nye forretningsanalyser som sporer salgsytelsen til produkter på tvers av forskjellige kanaler og markeder.

Last ned whitepaper:

CTA-35 Sporsmal PIM

 

Relaterte artikler