Skip to content

eCommerce-trender 2024

Du er invitert til eCommerce-trender 2024 – et digitalt event for deg som er nysgjerrig på hva som gjelder innen digital handel akkurat nå. 

streamlinehq-calendar-3-interface-essential-100  Dette eventet er utgått.

streamlinehq-time-clock-circle-interface-essential-100  

streamlinehq-pin-location-1-maps-navigation-100  

 
eCommerce-trender 2024

Agenda


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Velkommen ved Torill Standal Eliassen, Managing Director i twoday


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Årets eCommerce trender med Bjørn-Erik Efterdal, Forretningsleder for eCommerce i twoday


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  AI som konkurransefortrinn i nettbutikken ved Elisabeth Bakken, netthandels- og markedssjef i Christiania Belysning


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Nettbutikken og sosiale medier som inspirasjonskilde, med Anya Aasebø, Brand Manager and Strategic Designer i Sandnes Garn

 

Til påmelding

ecommerce-trender 2024

Hvis du vil få med deg de viktigste trendene innen digital handel nå og i tiden fremover, bør du få med deg eCommerce-trender 2024! 


Hvilke trender ser vi innen digital handel og hva vil det bety for norske virksomheter? Bjørn-Erik Efterdal, CTO i twoday tar deg gjennom årets eCommerce-trender. Han har jobbet i innenfor fagområdet i mer enn 20 år og har et skarpt blikk rettet mot trendene i markedet.

AI fortsetter å være en av de største teknologitrendene i 2024, også innen digital handel. Elisabeth Bakken, netthandels- og markedssjef i Christiania Belysning, vil fortelle om deres AI-satsning og hvordan de tilpasser og optimaliserer sitt innhold for AI. I 2023 lanserte Christiania Belysning AI-bot'en Chris, en digital butikkmedarbeider som kan hjelpe med belysningsspørsmål. 

En sterk satsning på design og mote, og stort fokus på sosiale medier og merkevarebygging har ført til en solid omsetningsvekst hos Sandnes Garn. Sandnes Garn er Nord-Europas største produsent av håndstrikkegarn, opererer i 17 land og har en nettside med 5 språkversjoner. Anya Aasebø, Brand Manager and Strategic Designer, forteller hvordan nettbutikken fungerer som en inspirasjonskilde både for kunder og samarbeidspartnere, og hvordan sosiale medier er en stor suksessfaktor for bedriften.

Påmelding