Skip to content

Se arbeidet vårt

Vi leverer rådgivning, utvikling og forvaltning av IT-systemer til både private og offentlige virksomheter, og gode kundeopplevelser.

Sport Holding: Sømløs overgang og økt effektivitet med en felles dataplattform

Sport Holding sto ovenfor utfordringer knyttet til fragmentert rapportering i ulike datavarehus. De trengte hjelp til å forbedre sin rapporteringsstruktur, og valgte å samarbeide med oss i twoday.

Helsedirektoratet: Søkefunksjon og chatbot med AI optimaliserer og forenkler den viktige innholdsforvaltningen til direktoratet

twoday har med bruk av Azure Cogntive Search og Azure OpenAI utviklet en søkefunksjon og en chatbot som effektiviserer innholdsplattformen til Helsedirektoratet.

Solwr: Tett samarbeid og strategisk tilnærming for å styrke den digitale tilstedeværelsen

Solwr er en ledende leverandør av ERP-programvare, integrasjoner, automatisering og lagerroboter. De leverer Software as a Service (SaaS)-løsningen Trace, samt lagerrobotene Sort og Grab.

Fenix Outdoor: Informasjonsdrevet detaljhandel har vært en "game changer"

Som en datadrevet forhandler lette Fenix Outdoor etter en bedre løsning for å bygge et mer fleksibelt og fremtidsrettet system. Valget falt på TimeXtender, med twoday som samarbeidspartner.

VPG: Lynvekst i omsetningen med markedsføringsgrep og strategisk samarbeid

VPG satt selv med Google-annonsering og opplevde et greit salg fra denne kanalen, men de så at det lå et større potensiale der, som de ikke klarte å utnytte med egne ressurser.

Christiania Belysning: AI-bot'en Chris - den ultimate hjelperen for kunder og ansatte!

Christiania Belysning har med AI-Agenten Chris tatt et stort steg inn i fremtiden. Ved å utnytte all den strukturerte produktinformasjonen de har, har de skapt den ultimate butikkansatte til nettbutikken sin.

Visma Software: Jobber mer effektivt med spisskompetanse fra twoday

Da en på markedsteamet i Visma Software skulle ut i fødselspermisjon, måtte de finne en erstatning. Valget falt på å leie inn to konsulenter fra twoday i hver sin 50% stilling – én innholdsmarkedsfører og én analytiker.

Brunstad: Når god historiefortelling og riktig merkevarebygging gir resultater

I forbindelse med sitt 80-årsjubileum ønsket Brunstad å bygge merkevare mot de viktigste målgruppene sine og fortelle sin tradisjonsrike historie.

Utdanningsdirektoratet: Bedre åpenhet og innsikt i norsk utdanning med ny statistikkløsning

Les hvordan twoday bidrar til åpenhet, gjennomsiktighet og innsikt i norsk utdanning, gjennom utvikling av en avansert statistikkløsning.

Kontakt oss