Skip to content

Kundeopplevelser

twoday

twoday bygger sterke merkevarer gjennom lønnsomme, digitale kundereiser

Gode kundeopplevelser oppstår når en merkevare klarer å oppfylle kundeløfter og skape positive opplevelser før, under og etter kjøp. Målet er å styrke merkevarens posisjon, salg og kundetilfredshet ved hjelp av synlige nettsider, sosiale medier og innhold som fører til trafikk til nettbutikken.
 
Vi jobber med merkevarer som ønsker å skape langsiktige kundeforhold og måler suksess gjennom antall fornøyde kunder som velger dem igjen. Dette er vår definisjon av god kundeopplevelse.

Hva vi kan hjelpe deg med

Lei en markedsfører, markedssjef eller hel avdeling

Ny teknologi, regelverk og bruksmønstre gjør at markedsføring er et fag i stadig endring. Dagens landskap krever bredere spisskompetanse enn tidligere, og de fleste avdelinger har vanskeligheter med å finne ressursene de trenger. 

Vi i twoday gir deg muligheten til å leie inn den kompetansen du mangler i ditt team. Vi har spisskompetanse innenfor de fleste fagfelt på digital markedsføring og strategi og kan leies både på kort - og lang sikt. 

Våre kunder

Noen av selskapene vi har skapt resultater for

slv_logo_black
vpg-nettside-logo2x
sbm-nettside-logo2x
62 nord
R
aak safe ty

 

Ta en titt på referansene våre

Kontakt oss

Vil du vite mer om hvordan vi kan hjelpe?

Oddbjørn Hatløy

Business Area Director
oddbjorn.hatloy@twoday.com
905 02 359