Skip to content
twoday AI Agent

Kampanjetilbud: 3 timer workshop med twoday AI Agent

Vil du ta din virksomhets kundeservice og databehandling til et helt nytt nivå? Nå har du sjansen til å gjøre det med twoday AI Agent! Og det beste av alt? Vi har nå en kampanje hvor du får 3 timer med workshop for kun 4000 kroner!


Med twoday AI Agent
kan du dra nytte av en unik AI-applikasjon som forbedrer din virksomhets informasjonsbehandling. Agenten kan enkelt trenes til å lære seg informasjon for ethvert formål, enten fra deres egne databaser eller fra hvilken som helst annen kilde. Dette sikrer raskere og mer nøyaktig informasjonsinnhenting. Du sparer tid, arbeid og penger, samtidig som kundene dine får bedre service og en overlegen brukeropplevelse.

Du og dine ansatte vil få god opplæring i bruk av AI Agent fra en av våre eksperter, og hjelp til å identifisere deres bruksområder. Med vår workshop vil du kunne administrere tjenesten på egen hånd, og dra nytte av fordelene allerede fra dag én. 

Christiania Belysning er veldig fornøyde med sin løsning. Les hvordan de har utnyttet twoday AI Agenten her.

Ikke gå glipp av denne fantastiske muligheten til å ta din virksomhet til neste nivå! Bestill nå og få 3 timer med workshop for kun 4000 kroner!

Fyll ut skjemaet om du vil benytte deg av kampanjetilbudet

Hva kan tjenesten brukes til?

Ved ulike møtepunkter i kundereisen

twoday AI Agent kan kobles til bakgrunnssystemer i alle møtepunkter i kundereisen, noe som forbedrer kundeopplevelsen via smidigere og raskere kundeservice. Tjenesten er skreddersydd til din virksomhets behov, så den svarer på den måten du ønsker, hele døgnet.

Ved redigering av data

Med twoday AI Agent kan du lære ulike agenter mange forskjellige formål, for eksempel å redigere data eller å oversette tekst. Ved å utnytte selskapets data, kan twoday AI Agent oversette informasjon nøyaktig og effektivt til andre språk. I tillegg kan den effektivisere arbeidsflyten og øke produktiviteten i din virksomhet.

Som støtte for spesialistene

Tjenesten støtter krevende spesialistoppgaver. Den kan for eksempel søke etter informasjon fra omfattende bakgrunnsdata lynraskt, slik at spesialisten ikke bruker verdifull tid til å søke etter informasjon, men heller kan fokusere på oppgaver som krever deres unike ekspertise. Resultatet blir økt produktivitet og bedre resultater.

I økonomiadministrasjonen

twoday AI Agent kan automatisere det meste av arbeidet knyttet til din virksomhets fakturering, avstemming, innkreving og så videre. For eksempel er automatisk behandling av skattekort en ferdig funksjon som ligger i tjenesten. Ved å effektivisere disse prosessene, frigjøres verdifull tid som de ansatte kan bruke på andre viktige oppgaver.

Automatisering av kundeservice

twoday AI Agent erstatter dyre og tidkrevende chatbot-prosjekter. Tjenesten kan enkelt læres opp til å svare etter ønske ved hjelp av bedriftens egne data. På denne måten kan chatboten enkelt gjøres om til en som kjenner selskapet godt og betjener kunder. I tillegg kan rollen og til med kommunikasjonsstilen endres.

Ved informasjonsdeling

Tjenesten kan enkelt svare på de oftest stilte spørsmålene fra kundene dine eller de ansatte. Så fort AI-agenten har fått opplæring i den informasjonen dere ønsker, kan den raskt svare på spørsmål, slik at kunden eller den ansatte slipper å lete etter informasjon på forskjellige steder. Ikke bare forbedrer det kundeopplevelsen, den ansatte kan også jobbe mer effektivt.

I flerspråklige tjenester

Tjenesten kan hjelpe og behandle forespørsler, e-poster eller annen informasjon, på alle språk. Den kan oversette informasjon den har lært seg på ett språk til et annet. twoday AI Agent kan for eksempel brukes som tolkehjelp for en innvandrer. Sammenlignet med en vanlig tolk, vil AI-agenten berike informasjonen utover å kun oversette.

I innholdsproduksjon

Ved hjelp av twoday AI Agent kan du skape innhold basert på selskapets eget materiell. Den kan for eksempel brukes til å støtte skriving av produktbeskrivelser, invitasjoner, artikler og nyhetsbrev. Den kan bidra til å spare tid og innsats når du skal produsere store mengder innhold.

I veiledning og opplæring

twoday AI Agent kan lære seg ulike retningslinjer og instruksjoner, slik at når den blir spurt, kan den raskt svare på hva du bør gjøre. For eksempel kan twoday AI Agent raskt svare på spørsmål fra en nyansatt som skal orientere seg og fungere som en støtte i onboardingsprosessen.

Hvorfor skal din virksomhet velge twoday AI Agent?

Bidrar til å skape et mer personlig forhold

twoday AI Agent bruker eksisterende kundedata og observasjoner for å kommunisere mer målrettet (for eksempel relevante produkt- og tjenesteanbefalinger). Kundeservice beriket med AI gjør det mulig å tilby en sømløs og personlig kundeopplevelse. Kundebehandleren kjenner deg og dine behov allerede og kan hjelpe deg bedre. Tjenesten muliggjør mer bærekraftige og lengre kunderelasjoner, når kundens behov ivaretas bedre.

Kan skreddersys til din virksomhets behov

Ved hjelp av tjenestens brukergrensesnitt for administrasjon og opplæring, er det enkelt å lære AI-agenten ønsket informasjon. Helt grunnleggende kan du gi AI-agenten lenken til en nettside, og den vil lære seg innholdet. Du kan også enkelt lære opp og administrere flere agenter for ulike formål med tilgangsnivåer. Noen agenter kan for eksempel betjene virksomhetens juridiske avdelinger og HR-avdelinger, hvor avdelingens ansatte kan få tilgang til spesifikk informasjon, mens andre agenter kan betjene ansatte eller kunder med informasjon som er tilgjengelig for alle.

Enkelt å integrere i eksisterende systemer

Tjenesten er enkel å integrere i eksisterende systemer og tilbyr en fleksibel og skalerbar løsning som møter din virksomhets behov. Tjenesten kan koble sammen ulike systemer, som for eksempel kundeservice, saksbehandling, ticket-systemer, helpdesk og CRM/ERP-systemer.

Øker produktiviteten

twoday AI Agent øker produktiviteten i virksomheter enda mer enn det datamaskinen gjorde da den ble introdusert i sin tid. Dette takket være automatisering av rutineoppgaver, slik at spesialistene frigjør tid til å jobbe med de viktige oppgavene.

Muliggjør effektiv styring og utnyttelse av data

twoday AI Agent kan benyttes til å hente informasjon fra enorme mengder data.

Forener opplevelsen på tvers av alle kanaler

Kundeopplevelsen kan bli én sammenhengende reise på tvers av kanaler, enten kunden møter på virksomheten din i sosiale medier, chat, e-post eller hvilken som helst annen kanal.

Rask å bruke

Tjenesten har et ferdig driftsmiljø og kan enkelt tas i bruk fra første dag, uten omfattende eller kostbare utviklingsprosjekter. Du kan dra nytte av fordelene allerede fra dag én.

Synlige fordeler

Tjenesten har en rapporteringsfunksjon, som gjør det enkelt for ledelsen å se hvilke fordeler bruk av tjenesten har gitt dere.

Rett informasjon for rett behov

twoday AI Agent har en innebygd database som kan inneholde ubegrenset informasjon. Den forstår hvilken informasjon brukeren leter etter og henter riktig informasjon fra databasen. Du kan be en opplært AI-agent om all informasjon, fra lønn til strategi. Flere agenter kan også opprettes slik at informasjon begrenses kun til en bestemt brukergruppe (for eksempel kan konfidensiell informasjon tilgjengeliggjøres kun for ledelsen). I tillegg er det mulig å justere den operative rollen til agenten (for eksempel kundeservice) og kreativiteten i svarene slik at den fungerer akkurat som ønsket.

Informasjonssikkerhet

twoday AI Agent kan trygt læres informasjon i ethvert bruksområde av virksomhetens egne databaser eller fra hvilken som helst kilde. Tjenesten kan brukes i full overensstemmelse med GDPR og andre personvernsforskrifter.